Често задавани въпроси, свързани с METRO Плюс+
1) Защо да участвам в лоялната програма METRO Плюс+?
Лоялната програма METRO Плюс+ дава възможност на клиентите на METRO да се възползват от атрактивна отстъпка за продукти от специалния METRO+ каталог, използвайки Бонус точките си. Всеки похарчен 1 лев /с ДДС/, в който и да е магазин METRO в България, е равен на 1 Бонус точка.
2) Как да се включа в Лоялната програма?
Участниците в лоялната програма METRO Плюс+ трябва да притежават карта, издадена в последните 3 години (пластиката е без снимка). В случай, че клиент на METRO със стара карта иска да участва в програмата, то той може да се сдобие с нова пластика на Вход Клиенти.
3) Какви са възможностите за събиране на Бонус точки?
Бонус точките в лоялната програма METRO Плюс+ се натрупват на ниво „Картодържател“ по подразбиране. В случай, че клиент иска натрупването на точки да се случва на ниво „Фирма“, то той трябва да уведоми за това служителите на Вход Клиенти. Ако Бонус точките се натрупват на ниво „Фирма“, то само първият картодържател ще може да се възползва от тях.
4) Къде мога да проверя колко Бонус точки имам в лоялната програма?
В мобилното приложение METRO България, на информационното устройство до дисплея на лоялната програма, на Вход Клиенти в магазина, на каса, на фактура или на клиентски номер 0700 10 071.
5) На кого да сигнализирам, в случай, че имам проблем с точките си?
В случай на проблем, свързан с баланса на точки или други въпроси, клиентите могат да съобщят за това на Вход Клиенти или на клиентски номер 0700 10 071.
6) Мога ли да натрупам Бонус точки и веднага да ги използвам срещу отстъпка?
Не, трансферът на информацията за точките отнема технологично време – около 2 часа.
7) Мога ли да трупам Бонус точки, в случай, че пазарувам с дневна карта (поради забравена клиентска карта)?
Да. Задължително обаче на каса трябва да се съобщи целия клиентски номер, който е изписан на картата (Например: 010 XXXXXX 02)
8) Ако върна продукт от лоялната програма, който съм взел с Бонус точки, връщат ли се и точките?
Да, след връщането на продукта Бонус точките също ще бъдат възстановени.
Често задавани въпроси, свързани с продуктите Thomas
1) Какво трябва да знам за продуктите Thomas?
Съдовете за готвене са изработени от 4 мм дебел алуминий с неръждаема стомана, който дава по-висока топлопроводимост и е подходящ за всички видове котлони, включително индукционни. Гланцовото външно покритие е устойчиво на висока температура и е лесно за почистване. Съдовете са подходящи за измиване в съдомиялна машина.
2) Какво трябва да знам за марката Thomas?
Марката Thomas е основана през 1903 година от Фриц Томас в Марктредвиц, Германия като производител на порцелан. През 1908 година Thomas се присъединява към Rosenthal, с които през 50-те години заедно създават връзката между взискателния и опростен стил.
Важни предпазни мерки за съдовете
• Не използвайте стоманена вата или други метални подложки, които драскат повърхността
• Не оставяйте тигана върху горещ котлон за повече от необходимото време за достигане на подходящата за готвене температура и не позволявайте течността в съда да изкипи.
• Не потапяйте тигана директно в студена вода. Оставете го първо да изстине.
• Не използвайте съда за готвене в микровълнова фурна.
• Не дълбайте незалепващото покритие.
• Не използвайте прибори с остри ръбове или с метално покритие и избягвайте директното рязане в съда.
• Не прегрявайте мазнини.
• Докато готвите не оставяйте храната без наблюдение.
• Халогенни и керамични котлони – не използвайте съдове, чието дъно е по-малко от повърхността на халогенния нагревател. Дъното трябва да е същият размер или по-голямо. Уверете се, че котлонът и тиганът не са покрити с мръсотия, която би могла да надраска керамичната повърхност.
Съдът за готвене не е подходящ за употреба в конвенционална фурна.